Ogrzewanie Purmo

Pod hasłem „Eksperci polecają Purmo” ruszyła jesienna kampania reklamowa najlepiej znanej marki grzejników w Polsce. Firma Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania podłogowego Purmo, kreuje w ten sposób wizerunek marki jako docenianej i wybieranej przez fachowców oraz wspiera program „Purmo Ekspert”.

kampania Eksperci polecają PurmoKampanię zaplanowano w prasie oraz Internecie. Layouty reklam wykorzystują wizerunek dwojga profesjonalistów zajmujących się doborem i montażem grzejników: projektantki wnętrz oraz instalatora. Ma to służyć zróżnicowaniu przekazu w zależności od charakteru medium i grupy docelowej. Reklamy z projektantką ukażą się w poradnikowych pismach budowlanych przeznaczonych dla klientów indywidualnych, z kolei w pismach branżowych zamieszczono layout z wizerunkiem instalatora. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest promocja Purmo poprzez rekomendację marki przez specjalistów i wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką jako wybieraną przez fachowców. Celem działań jest ponadto promocja  Programu Purmo Expert.
Reklama prasowa zaplanowana jest na wrzesień i październik. Obejmie prasę specjalistyczną oraz poradnikową budowlaną i wnętrzarską. W tym samym okresie przeprowadzone zostaną działania promocyjne w Internecie. Emisję nowoczesnych form reklamy internetowej zaplanowano na ośmiu wortalach dotyczących budownictwa i instalacji. W kampanii wykorzystano formę brandingu -  jednocześnie kilka skutecznych narzędzi reklamy internetowej. Dzięki temu przekaz jest możliwie najsilniejszy. Do wykorzystanych form należą expand, sky scraper, billboard, jak również box śródtekstowy i scroll.

ogrzewanie PurmoJak mówi kierownik marketingu firmy, Emilia Dudek: „Planując kampanię wyszliśmy z założenia, że klienci ufają fachowcom. Decyzję o kupnie grzejnika podejmuje się bowiem na wiele lat. Wiemy, że  specjaliści z branży instalacyjnej i wnętrzarskiej dzięki wieloletniej praktyce w swoim zawodzie przekonali się, że Purmo to sprawdzona i solidna marka. W reklamach wykorzystujemy wizerunek instalatora i projektantki wnętrz. Jako eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży wybierają oni nowoczesne rozwiązania proponowane przez Purmo, widząc ich przewagę nad starymi rozwiązaniami z lat 70. czy 80., kiedy to jedynym dostępnym zarówno do pokoju, jak i do łazienki grzejnikiem było "żeliwne żeberko", a  o ogrzewaniu podłogowym prawie nikt w Polsce nie słyszał. Są przekonani o wyższości nowych technologii i produktów Purmo, więc polecają je swoim klientom.”

Kampanii reklamowej towarzyszy kontynuacja największego w branży grzewczej programu promocyjnego dla specjalistów Purmo Expert. Jest on prowadzony w kategoriach: „instalator”, „sprzedawca” i „projektant” i ma za zadanie wsparcie profesjonalistów. Purmo Expert to nie tylko możliwość zdobywania nagród, ale przede wszystkim dostęp do najnowszej wiedzy z zakresu techniki grzewczej i instalacyjnej. Uczestnicy zapraszani są na specjalistyczne szkolenia i otrzymują regularnie biuletyn informacyjny Purmo Expert. Najbardziej aktywnym instalatorom Rettig Heating proponuje zaprojektowanie i uruchomienie strony internetowej.

Oceń artykuł
5,00 / 4 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Autor: Ewa Kulesza

Źródło: Purmo

Polecamy Ci również

Zobacz także