Nowa filozofia marki Purmo

 

Koncern Rettig Heating, producent grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo, opracował nową, europejską strategię The Warm Society. Opiera się ona na czterech podstawowych dla marki wartościach: inspiracji, produktach, jakości i ludziach. Z nową strategią wiąże się także zmiana wizerunku firmy. Pojawiło się nowe logo – trzy pomarańczowe fale przywodzące na myśl powiew ciepła i narastający płomień.

nowe logo Purmo

Nowa filozofia The Warm Society pokazuje jak istotne jest w domach ogrzewanie. Celem nowej filozofii jest zmiana podejścia do systemów ogrzewania, które nie tylko dostarczają nam ciepło, ale także są elementem wystroju wnętrza i podnoszą poziom jakości naszego życia. Dzięki odmienionej marce Purmo ma się zyskać szerszy wybór produktów, nową jakość i nowe rozwiązania w systemach grzewczych.

Inspiracja – życie w The Warm Society
Marka Purmo oferuje szeroki wachlarz rozwiązań grzewczych o różnych kształtach, rozmiarach i kolorach. Daje to możliwość niemal dowolnego zaaranżowanie wnętrza, zgodnie z indywidualnym gustem.

Produkty – ogrzewanie w The Warm Society

Firma oferuje bogaty wybór rozwiązań grzewczych: grzejniki płytowe, konwektorowe, łazienkowe, dekoracyjne, ogrzewanie podłogowe i system rurowy HKS. Wszystkie produkty odznaczają się funkcjonalnością i uniwersalnym wzornictwem. Oferta firmy stale się poszerza. Do grona grzejników dekoracyjnych niedawno dołączyły modele Kos i Faro.Wśród grzejników płytowych nowości to Purmo Ventil Compact M oraz Purmo Ventil Hygiene M, idealny do obiektów służby zdrowia. Nowością jest także cała rodzina modelu Plan z płaską płytą przednią oraz grzejnik dekoracyjny Imia, który sprawdza się zarówno w przedpokoju,  jak i w łazience. Wszystkie modele grzejników Purmo dostępne są w 48 kolorach z palety RAL, w tym w kolorze złota i chromu.

Jakość – podstawa The Warm Society
„Jakość to podstawa funkcjonowania Warm Society, dzięki utrzymaniu najwyższych standardów jakości, możemy zaoferować naszym klientom 10-letnią gwarancję na uszkodzenia powstałe w wyniku zastosowania wadliwych materiałów lub wad powstałych w procesie produkcji.” – mówi Wojciech Makowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy Rettig Heating w Polsce.Wszystkie produkty przechodzą m.in. próby ciśnieniowe, w czasie których poddawane są działaniom ciśnień o wiele wyższych niż przewidują normy produkcji i użytkowania. Dzięki wieloetapowym procesom wykończeniowym, takim jak m.in. malowanie podkładowe za pomocą kataforezy, pokrywanie powierzchni grzejnika sproszkowanym lakierem odpornym na działanie temperatur czy ścieranie i utwardzanie powłoki lakierniczej, produkty te charakteryzują trwałością.

Ludzie – praca w The Warm Society
Koncern Rettig Heating działa na rzecz upowszechnienia wiedzy związanej z instalacją nowoczesnych systemów grzewczych m.in. poprzez program Polecanych Instalatorów Purmo, który zrzesza najlepszych fachowców w branży. Organizowane są intensywne promocje skierowa do instalatorów oraz użytkowników końcowych. Połączenie bogatej oferty produktowej ze strategią marketingową wdrażaną równolegle w całej Europie – pozwoli marce Purmo na utrzymanie i umocnienie swojej pozycji w branży.

Oceń artykuł
5,00 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Ewa Kulesza

Źródło: Purmo

Polecamy Ci również

Zobacz także