Budowlana Marka Roku 2007

24 stycznia podczas budowlanych Targów BUDMA odbyła się uroczysta Gala Wręczania Nagród: Budowlana Marka Roku, a także Dystrybutor Roku.

Budowlana Marka Roku 2007 - zdjęcie 1

Gala corocznie organizowana przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi już na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń jakie mają miejsce podczas BUDMY. Podobnie jak w latach ubiegłych, również i w tym roku na uroczystość wręczania statuetek przybyło liczne grono zaproszonych gości.
Ranking Marek Budowlanych przeprowadzony został przez agencję ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Statuetki BUDOWLANEJ MARKI ROKU wręczone zostały już po raz czwarty.

Głównym zwycięzcą wieczoru była Grupa Atlas, uznana przez 2050 respondentów za Budowlaną Marką Roku 2007. Ponadto wręczono statuetki i wyróżnienia dla 57 firm reprezentujących 19 kategorii asortymentowych.
W stosunku do kategorii jakie pojawiały się w rankingu w ubiegłych latach, w tym roku wprowadzono kilka zmian. Zrezygnowano z kilku kategorii, ale na ich miejsce pojawiły się zupełnie nowe. W tegorocznym rankingu po raz pierwszy pojawiły się: Kostka Brukowa oraz Profile Okienne. Nowe również były: Wełna mineralna i skalna oraz Styropian, które w ubiegłym roku znajdowały się w jednej, wspólnej kategorii: termoizolacje. Zmiany te zostały wprowadzone, aby możliwe było rzetelniejsze przedstawienie sytuacji na rynku budowlanym.

Budowlana Marka Roku 2007 - zdjęcie 2Budowlana Marka Roku 2007 - zdjęcie 3

Nagrody laureatom wręczały: Dyrektor generalna ASM – Małgorzata Walczak oraz reprezentująca Międzynarodowe Targi Poznańskie, Danuta Kubasik.
W trakcie Gali wręczone zostały również nagrody dla Dystrybutorów Roku.
Tu w rankingu przyjęto dwie główne kategorie: Hipermarkety Budowlane oraz Sieci Hurtowni Budowlanych. Historia tej Nagrody jest nieco dłuższa, bowiem w tym roku wręczona została już po raz siódmy. 
Zwycięzcami okazali się: Castorama Polska Sp. z o.o. oraz Polskie Składy Budowlane S.A.

Ranking odbył się przy wykorzystaniu badań ankietowych przeprowadzonych przy użyciu techniki Cati. W badaniu udział wzięło łącznie 2050 respondentów reprezentujących firmy wykonawcze z całego kraju. Wszyscy wybierali najbardziej znaną markę budowlaną w kraju.

Ranking zbudowany był w oparciu o 3 pytania:
a) Produkt najwyższej jakości w danej kategorii.
b) Produkt o najlepszej relacji ceny do jakości w danej kategorii.
c) Produkt w danej kategorii stosowany przeze mnie/moją firmę w największej ilości.

Organizatorzy Gali ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie już dziś zapraszają do udziału w kolejnej edycji Rankingu Marek Budowlanych.


Oceń artykuł
4,00 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Polecamy Ci również

Zobacz także