Always the best climate – zawsze najlepszy klimat!

Nowy wizerunek firmy Zehnder
W ramach nowego wizerunku firma zmieniła formę komunikacji. Zgodnie z jej przesłaniem Zehnder postrzega siebie nie tylko jako dostawcę wysokiej jakości produktów, lecz także jako firmę, która poszukuje optymalnych i kompleksowych rozwiązań.

Firma Zehnder, jako światowej klasy specjalista w dziedzinie komfortowego klimatu, stymulujący dalszy rozwój komfortowej wentylacji wnętrz z odzyskiem ciepła w całej Europie, oraz jeden z liderów o bogatych tradycjach w zakresie technologii i designu grzejników, pokazała się na renomowanych targach specjalistycznych HVAC Mostra Convegno w Mediolanie z zupełnie nowej strony.

Celem jest większe zrozumienie centralnych aspektów filozofii firmy Zehnder – pasji do tworzenia zaawansowanych pod względem technicznym, innowacyjnych i ekologicznych produktów oraz do opracowywania idealnie dopasowanych do potrzeb klienta, kompleksowych rozwiązań dla energooszczędnego i zdrowego klimatu wnętrza. Główne elementy tożsamości firmy Zehnder będą w przyszłości jeszcze bardziej widoczne w wizualnym odbiorze marki oraz we wszystkich działaniach komunikacyjnych i marketingowych Zehnder Group. Nowy slogan „Always the best climate” wyraźnie pokazuje, że definicja „klimatu” według firmy Zehnder znacznie się rozbudowała i wykracza poza trzy filary: komfort, zdrowie i efektywność energetyczna. Slogan zawiera obietnicę, jaką klientom może złożyć jedynie dostawca kompletnych i inteligentnych rozwiązań w zakresie klimatu w pomieszczeniach.

Chodzi przede wszystkim o to, że Zehnder postrzega siebie nie tylko jako kompetentnego dostawcę wysokiej jakości produktów, lecz również jako firmę oferującą zawsze najlepsze, kompleksowe rozwiązania dla komfortowego klimatu wnętrza – a co za tym idzie wysoką wartość dodaną dla klientów. Kompletne rozwiązanie w zakresie najlepszego klimatu wnętrza jest zawsze opracowywane w ramach zaawansowanej współpracy ze zleceniodawcami. Firma Zehnder odgrywa rolę kompetentnego partnera w tym procesie, aby wspólnie znaleźć takie rozwiązanie techniczne, które jest idealnie dopasowane do konkretnych potrzeb i oczekiwań klientów.

Kampania firmy Zehnder
Slogan „Always the best climate” stanowi centralny element nowego wizerunku firmy Zehnder Group. Firma Zehnder chce w ten sposób podkreślić pozycję światowego lidera i dostawcy inteligentnych i kompleksowych rozwiązań w zakresie klimatu wnętrz

Te główne założenia filozofii firmy Zehnder będą w przyszłości bardziej „wyczuwalne” i widoczne w codziennej komunikacji z klientami. Specjalista z zakresu komfortowego klimatu w pomieszczeniach oprócz nowego sloganu „Always the best climate” odpowiednio zmienił również całą koncepcję komunikacji.

Nowy wizerunek firmy Zehnder ma zasygnalizować rynkowi, jak duże znaczenie mają kompleksowe rozwiązania dla uzyskania idealnego klimatu wnętrza.

Oceń artykuł
5,00 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

Polecamy Ci również

Zobacz także